1. | Controleer of de contactschakelaar UIT is en maak vervolgens de aardedraad van de accu los. |
2. | Verwijder de onderste afdekking van het dashboard. |
3. | Verwijder de stootrand aan de bestuurderskant. |
4. | Maak EPS-regeleenheidstekker A (2-pins) los, stekker B (2-pins), stekker C (2-pins) en stekker D (28-pins).
|
5. | Verwijder de moeren (E) en de flensbout (F) van de EPS-regeleenheid. |
6. | Verwijder de EPS-regeleenheid. |
7. | Bouw de EPS-regeleenheid in omgekeerde volgorde van het uitbouwen in. |
8. | Sluit de negatieve accukabel weer aan en voer de volgende stappen uit.
|
9. | Start na afloop de motor en laat deze stationair draaien. Draai het stuurwiel enige malen helemaal naar links en helemaal naar rechts (volledige stuuruitslag). Controleer of het EPS controlelampje niet gaat branden. |