1. | Noteer de zenderfrequenties opgeslagen in de voorkeurtoetsen van de radio. Zorg ervoor dat de contactschakelaar UIT staat. |
2. | Maak eerst de min-kabel van de accu los, daarna de plus-kabel, en wacht dan ten minste drie minuten. |
3. | Verwijder de afwerking van de portierdrempel links (of rechts) en het linker (of rechter) stootpaneel. |
4. | Maak de stekkers los aan de zekeringzijde van de zekering/relaiskast onder het dashboard (A).
|
5. | Verwijder de bevestigingsbouten en trek het zekering-/relaiskastje weg van de carrosserie. |
6. | Maak de stekkers los en verwijder het zekeringen-/relaiskastje onder het dashboard. |
7. | Verwijder de relais voorzichtig door aan de onderkant van het relais te wrikken. OPMERKING: Gebruik geen tangetje; een tangetje beschadigt het relais waardoor de motor afslaat of niet start. |
1. | Monteer de relais en sluit de stekkers aan op de zekering/relaiskast onder het dashboard en bouw dan de zekering/relaiskast onder het dashboard aan de kant van de bestuurder (of de passagier) in in omgekeerde volgorde van het uitbouwen. |
2. | Monteer de verwijderde onderdelen in omgekeerde volgorde van uitbouwen. |
3. | Sluit de plus- en de minkabel aan op de accu. |
4. | Voer de stationair-leerprocedure uit. |
5. | Voer de zenderfrequenties opgeslagen in de voorkeurtoetsen van de radio in. |
6. | Reset de klok. |
7. | Controleer of alle systemen correct werken. |