1. | Breng de nieuwe afstelring in de groef in de aandrijfas aan (linker aandrijfas).
|
2. | Breng 0,5-1,0 g van de voorgeschreven vetsoort aan over het complete spiebaanoppervlak (A) van de rechter aandrijfas. Verwijder, na het aanbrengen van het vet, het vet van de spiebanen met intervallen van 2-3 spiebanen en van de groef (B) van de afstelring zodat lucht langs de tussenas kan ontwijken.
|
3. | Reinig de vlakken waar de aandrijfas contact maakt met het differentieel grondig met oplosmiddel of remmenreiniger en blaas ze met perslucht droog. Druk het binnenste uiteinde (A) van de aandrijfas in het differentieel (B) of de tussenas (C) tot de afstelring (D) in de groef (E) klikt.
|
4. | Breng de buitenste koppeling (A) in de voorwielnaaf (B) aan.
|
5. | Bevestig het scharnierpunt (A) op de onderste wieldraagarm (B). Smeer het vet af voordat de moer op het kogelgewricht wordt vastgedraaid. Haal de nieuwe kroonmoer (C) aan tot het laagste voorgeschreven aanhaalmoment en draai hem vervolgens verder tot een uitsparing gelijkligt met het gat voor de borgpen. Draai de moer niet terug. OPMERKING: Controleer of de stofhoes van het kogelgewricht sporen van beschadiging of barsten vertoont.
|
6. | Breng de nieuwe borgpen (D) in het gat aan en buig de pen zoals aangegeven. |
7. | Installeer de stabilisatieverbinding (A) aan de stabilisatiestang (B).
|
8. | Breng de nieuwe naafmoer (A) aan en zet de moer vast. Tik, na het vastzetten, met een drevel de kraag (B) van de moer tegen de aandrijfas.
|
9. | Reinig de pasvlakken van de remschijf en het voorwiel, breng het voorwiel aan en zet de moeren vast. |
10. | Draai het voorwiel met de hand en controleer de speling tussen de aandrijfas en de eromheen liggende onderdelen. |
11. | Haal de flensbout en de zelfborgende moer aan, terwijl het gewicht van het voertuig op de demper rust. |
12. | Vul de transmissie opnieuw met de voorgeschreven vloeistof. |
13. | Controleer de voorwieluitlijning en stel deze zo nodig af. |